Brand management vybrané značky – Lenka Schejbalová
Lenka Schejbalová
Diplomová práce
Brand management vybrané značky
Brand management- The process of managing the brand Maybelline New York in the fragrance market
Anotace:
Práce se zabývá tématem brand managementu, konkrétně řízením značky při rozšíření výrobkové řady. Vybranou značkou, na kterou je proces brand managementu prakticky aplikován, je Maybelline New York, spotřební kosmetická značka náležící do portfolia firmy L'Oréal. Cílem práce je navrhnout a popsat proces řízení této značky při extenzi na trh parfémů. Praktická část zahrnuje sekundární výzkum (analýza …víceAbstract:
Thesis deals with the topic of brand management, specifically brand management of the product line extension. The selected brand for the practical application of the process of brand management is Maybelline New York, consumer cosmetic brand belonging to the company's portfolio of L'Oréal. The goal is to design and describe the process of management of this selected brand for the extension in the fragrance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2010
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Lucie Příhodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Komunikační strategie značky Maybelline New York
Martina Grauerová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Uvedení nového produktu značky Giorgio Armani na trh parfémů
Kateřina Paterová -
Způsob argumentace přesvědčování v reklamě- Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh
Kristýna Houbová -
Návrh PPC kampaní pro vstup e-shopu na zahraniční trh
Ivana Štěpánová -
Analýza nákupního chování na trhu parfémů
Daniela Krčová