Vykreslování trávy v reálném čase – Bc. Matouš Procházka
Bc. Matouš Procházka
Diplomová práce
Vykreslování trávy v reálném čase
Real-time Grass Rendering
Anotace:
Cílem práce bylo popsat techniky pro vykreslení trávy v reálném čase, jednu z nich vybrat a implementovat tuto metodu do prostředí používaného pro vývoj her. Součástí cíle bylo přidání efektivního rozmístění trávy. Vybranou techniku jsem implementoval do Unreal Enginu a vytvořil jsem plugin, který umožňuje vývojářům umístit trávu do vybrané scény. Rovněž jsem vyhodnotil rychlost vykreslení mého řešení …víceAbstract:
The goal of this thesis was to describe real-time techniques for grass rendering, choose one of them, and implement the chosen technique within a framework used for game development. The part of the goal was also to add effective grass distribution. I have implemented a selected technique within the Unreal Engine and created a plugin that allows the developers to distribute grass in the chosen environment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x4oux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
GPU-based Poisson disk sub-sampling
Marek Horský -
Poisson-disk Sub-sampling for 3D Scans of Human Faces
Karol Kováč