Sestavení podnikatelského plánu: Galerie s výtvarným ateliérem – Bc. Alžběta SMEJKALOVÁ
Bc. Alžběta SMEJKALOVÁ
Master's thesis
Sestavení podnikatelského plánu: Galerie s výtvarným ateliérem
Business plan compliction: gallery with atelier
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá sestavením konkrétního podnikatelského plánu. Jeho objektem je Galerie s výtvarným ateliérem, která se zaměřuje na design. Práce se dělí na dvě části. V teoretické části jsou zkoumány právní a ekonomické podmínky podnikání v odvětví umění a kulturního dědictví. Praktická část zahrnuje všechny části podnikatelského plánu, jako popis podniku, personální, technické, prostorové …viacAbstract:
This theses concern compliction of concrete business plan. It's object is an gallery with atelier whi is focused on design. This work se devided into two parts. In the theoretic part we analyse legal and economical conditions of practicing an activity in art and cultural domaine. The practical part includes all segmets of business plan like descritpion of company, the staff, technical background, financal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zverejniť od: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Klára Bendová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMEJKALOVÁ, Alžběta. Sestavení podnikatelského plánu: Galerie s výtvarným ateliérem. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
Vito Nikolič -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Dominika Žitníková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Miroslav Malík
Názov
Vložil
Vložené
Práva