Interaktivní časová osa dějin umění. – Bc. Daniel Korbel
Bc. Daniel Korbel
Diplomová práce
Interaktivní časová osa dějin umění.
Interactive timeline of the history of culture.
Anotace:
Diplomová práce se veskrze zabývá tvorbou časových os dějin umění. Konečný produkt je ve formě vizuálního návrhu webové stránky, která obsahuje interakční možnosti pro potencionálního uživatele. Celá práce pojednává nejen o problematice časových os a webů, ale zároveň zmiňuje i zásadní vzdělávací přesah. Obsahuje shrnutí pojmů, které souvisí s danou tematikou, a následně popisuje jejich použití během …víceAbstract:
This diploma thesis focuses thoroughly on devising timelines of art history. The final product is a visual design of a web page which contains interactive elements serving the potential user. The entire thesis not only discusses the topic of time lines and web pages but it also mentions an essential educational purpose. It includes a summary of terms which are related to the chosen topic and describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aqxga/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. MgA. Ondřej Navrátil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jana Nedomová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy / Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching in Collaborative Virtual Reality: User Experience Optimization
Markéta Kučerová -
Modern UI a User Experiences
Libor Šusták -
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo -
Interface jako environment: případová studie multimediálního eventu Y:Possible Futures
Anna Chrtková -
Simulace, pravidla a mediace: Interface strategických počítačových her
Miloš Slabotinský -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Implementace backendových modulů a následné navržení a implementace modulu timeline pro potřeby gamifikovaného informačního systému
Roman Vozka