Analýza nákupního chování - vybraný typ učebnic – Bc. Anna MARYTOVÁ
Bc. Anna MARYTOVÁ
Diplomová práce
Analýza nákupního chování - vybraný typ učebnic
Analysis of shopping behavior - selected type of textbooks
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza nákupního chování pro vybraný typ učebnic. Předložená práce byla zpracována na příkladu konkrétního produktu ve spolupráci s konkrétním nakladatelstvím. Tato diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Nejprve jsou definovány teoretické poznatky z dané oblasti, na které následně navazuje praktická část. V rámci výzkumu bylo nejprve provedeno …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is the analysis of the shopping behavior of the selected type of textbooks. The presented work was elaborated on a specific example of a specific product in cooperation with a particular publishing house. This diploma thesis is divided into the theoretical and the practical part. First, the theoretical knowledge from the field is defined, followed by the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARYTOVÁ, Anna. Analýza nákupního chování - vybraný typ učebnic. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
Petr Motalík -
Menu engineering - faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka
David Vála -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
Sára KULHÁNKOVÁ -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Jana Kolářová -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Pavel Pekárek -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková