Vliv marketingové komunikace a PR na studenty VŠ (- vnímání vs. realita ) – Bc. Václav Komanec
Bc. Václav Komanec
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace a PR na studenty VŠ (- vnímání vs. realita )
The Influence of Marketing Communication and PR on Univeristy Students
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Komanec, Václav. Vliv marketingové komunikace a PR na studenty VŠ (- vnímání vs. realita ). Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.