Ing. Kateřina Soldánová

Bakalářská práce

Pozitiva a limity vnější akcelerace ve vzdělávání nadaných studentů SŠ

Positives and the limits of outer acceleration in the education of gifted high school students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnější akcelerace ve vzdělávání mimořádně na-daných studentů středních škol, jejími pozitivy, přínosy, a na druhé straně omezeními, limity a nevýhodami. Práce se dělí na dvě části - teoretickou, kde jsou vysvětleny základní pojmy, popsány možnosti pedagogické činnosti s nadanými žáky; a praktickou, kde je popsána legislativa týkající se vzdělávání nadaných žáků …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with problem of external acceleration in educating gifted high school students, its positives, benefits, on the other hand restrictions, limits and disadvantages. The work is divided into two parts theoretical explaining the basic concepts,, described the possibilities of educational activities with gifted students ; practical , which is described the legislation regarding the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Soldánová, Kateřina. Pozitiva a limity vnější akcelerace ve vzdělávání nadaných studentů SŠ. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ