Keramika se žáky se speciálními potřebami – Bc. Eva Novobílská
Bc. Eva Novobílská
Diplomová práce
Keramika se žáky se speciálními potřebami
Ceramic with special needs pupils
Anotace:
Tématem mé diplomové práce a zároveň jejím názvem je „Keramika se žáky se speciálními potřebami“. U žáků se speciálními potřebami je stěžejní a prvořadý rozvoj manuálních a motorických schopností, pomocí nichž dochází k pozitivnímu rozvoji dalších důležitých funkcí a vlastností. Kromě keramických aspektů zde proto vyzdvihuji důležitou úlohu pracovního vyučování na speciálních školách. V praktické části …víceAbstract:
The main topic and also the title of my thesis is „Ceramic with special needs pupils“. For children with special needs is development of manual and motor skills the main and overriding thing which help them to develop other important functions and qualities. Except pottery is also important to poin out the main function of teaching craft at schools for children with special needs. I present the work …víceKlíčová slova
Keramika keramická hlína modelování pracovní vyučování žák se speciálnímivzdělávacími potřebami mentální retardace LMD ADHD autismus terapie případová studie speciální školy. Pottery ceramic ceramic-clay modelling craft child with special need mental retardation brain dysfunction autism therapy case study special schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l45rg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Petra Vláčilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve speciální třídě mateřské školy
Aneta Šoltysová -
Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy
Karla Hejbalová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze
Petra Povejšilová Jenkins -
Preventivní programy zaměřené na psychoaktivní látky u adolescentů s diagnózou mentální retardace
Helena Šandová Šmahelová -
Výchova a vzdělávání žáků s mentální retardací
Romana Bartošková -
Vzdělávání žáků s mentální retardací na střední odborné škole
Zuzana Sedláková -
Inkluze a integrace žáků s mentální retardací na střední škole
Markéta Šrámková