Reklama na alkoholické nápoje a její vliv na adolescenty – Denisa MORONGOVÁ
Denisa MORONGOVÁ
Bachelor's thesis
Reklama na alkoholické nápoje a její vliv na adolescenty
Advertising for alcoholic beverages and its influence on adolescents
Abstract:
Přehledová stať studií o působení vlivu reklamy na alkohol na konzumaci alkoholu adolescenty. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů reklama, adolescent a regulace reklamy na alkoholové nápoje. Druhá část představuje pět vybraných zahraničních studií z let 20102013, které zjišťovaly, zda existuje vztah mezi působením vlivu reklam na alkohol a konzumací alkoholu adolescenty.Abstract:
The survey study about the issue of association between alcohol advertising exposure and adolescent drinking. The theoretical part contains the definitions of advertising, adolescent, and regulation of advertising for alcoholic beverages. In the next part there is the presentation of the five selected international studies from the years 20102013 that examined whether there is an association between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Accessible from:: 17. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Renáta Sedláková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MORONGOVÁ, Denisa. Reklama na alkoholické nápoje a její vliv na adolescenty. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Journalism
Theses on a related topic
-
Sociální a zdravotní aspekty pití alkoholu u adolescentů
Šárka TRNOVSKÁ -
Působení fyzického prostředí na užívání alkoholu a tabáku u dospívajících
Irena Honsnejmanová -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama na alkohol a její působení na děti a adolescenty
Eva Weisová -
Reklama na alkohol a její vliv na jedince z pohledu adolescentů
Kateřina Poláková -
Vliv reklamy na alkohol na adolescenty
Denisa Kleindienstová -
Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce
Michaela VÁŇOVÁ -
Vliv reklamy na alkohol na dospívající mládež
Nikola Sedláčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights