Creation of personal visual identity for grafic letterer – Elizaveta Ulyanova
Elizaveta Ulyanova
Bachelor's thesis
Creation of personal visual identity for grafic letterer
Vytvoření osobního vizualního stylu grafického designera-letteristy
Abstract:
V této práci jsem se zaměřila na problematiku osobního vizuálního stylu. Cílem moje práce je návrh takového stylu pro sebe jako designera-letteristy. V úvodu bakalářské práce je popsána důležitost osobního vizuálního stylu u jednotlivců, pracujících samostatně. V teoretické části jsou charakterizovány a odlišeny pojmy firemní a osobní styl. Následně byly aplikovány dosažené znalosti. Praktická část …moreAbstract:
In this bachelors thesis, I decided to focus on the topic of personal branding. The aim of this work is to propose a visual identity for me as for a lettering artist.(letterer) The magnitude of personal branding for freelance designers is thoroughly discussed in the introductory part. Corporate and personal branding and the differences between them are defined in the theoretical part. Knowledge gained …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69693
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: Maja Khabirova
- Reader: Hyu Nghia Phung
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Hana Sněhotová -
Role image v corporate identity organizace
Simona SROVNALÍKOVÁ -
Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad
Simona Velechovská -
Design firemní identity
Jan Růžička -
Design - Redesign
Petr Voňka -
Design - Redesign
Denis Hnát -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová