Využití diktátu ve výuce češtiny jako cizího jazyka pro dospělé – Anna Novotná
Anna Novotná
Bachelor's thesis
Využití diktátu ve výuce češtiny jako cizího jazyka pro dospělé
Use of dictation in teaching adults Czech as a foreign language
Abstract:
Tématem práce je charakteristika diktátu a jeho variant jako didaktické aktivity vhodné pro výuku češtiny jako cizího jazyka. Práce uvádí charakteristiku základních dovedností poslechu a porozumění mluvenému slovu, které tradiční diktát rozvíjí. Dále uvádí jeho možné modifikace a kombinace s dalšími aktivitami, které rozšiřují didaktické využití diktátu pro rozvoj dalších komunikačních dovedností. …moreAbstract:
This thesis focuses on the characteristics and varieties of dictation, and the ways that it can be used in the teaching of Czech as a foreign language. The study presents characteristics of skills listening and comprehension, the basic skills that traditional dictation develops. It describes possible modifications and combinations with other activities, which expands the educational use of dictation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2016
Identifier:
http://is.akcentcollege.cz/th/4637/ac_b/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2016
- Supervisor: Mgr. Petra Bulejčíková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Blažejová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Czech as a Foreign Language
Theses on a related topic
-
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Etnokulturní charakteristika žáků jako faktor volby metod a obsahu vyučování češtiny jako cizího jazyka.
Mariana Ježková -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková -
Dialogická složka v učebnicích češtiny jako cizího/druhého jazyka
Piotr Paweł Pierścieniak -
Výuka češtiny jako cizího jazyka pro mluvčí slovenštiny na lékařských fakultách
Anna Ratajová -
Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Iva Vrbová -
Slovníkové listy pro výuku češtiny jako cizího jazyka
Veronika Daňhelová