Michal Gregor

Bakalářská práce

Zobrazování pohyblivých objektů

Využití metody motion blur při zobrazení scény

Moving objects rendering
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku vykreslení rychle se pohybujících objektů v počítačové grafice a na popis jednotlivých postupů, kterými můžeme dosáhnout efektu rozmazání pohybem. Metody jsou vysvětleny obecně a následně implementovány v jazyce OpenGL s využitím shaderů GLSL. Důraz je kladen především na implementaci metod a popis řešení problémů, s kterými se můžeme setkat při praktické realizaci …více
Abstract:
The objective of this work is rendering of fast-moving objects in computer graphics and a description of the procedures by which we can achieve the effect of motion blur. Methods are explained in general and subsequently implemented in OpenGL using GLSL shaders. Focus is placed on implementation of methods and description of the problems with which we can encounter in the practical implementation. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB278

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
  • Vedoucí: Bruno Ježek
  • Oponent: Pavel Janečka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma