Strukturované učení ve vzdělávání dětí s autismem – Lenka HLADKÁ
Lenka HLADKÁ
Bakalářská práce
Strukturované učení ve vzdělávání dětí s autismem
Structured teaching in the education of children with autism
Anotace:
ANOTACE Práce obsahuje dvě části. V teoretické části bakalářské práce je vymezena problematika autismu, která následně vede k výběru nejúspěšnější doporučované pedagogické intervence v podobě metodiky strukturovaného učení ve vzdělávání dětí s autismem. Druhá část práce se věnuje vlastnímu výzkumu zaměřenému na používání strukturovaného učení v praxi. Jeho cílem bylo zjistit, jaké povědomí panuje o …víceAbstract:
ANOTACE This document contains two parts. The theoretical part of this bachelor?s thesis determines the issues of autism that consequently lead to the selection of the most popular pedagogical approach which is a methodology of structured learning when teaching autistic children. The second part focuses on the research related to utilising structure learning in practice. Its objective was to find out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Eva Mrázová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADKÁ, Lenka. Strukturované učení ve vzdělávání dětí s autismem. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Lucie PEŘINOVÁ -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Jitka Mikuláštíková -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Adéla DOHNALOVÁ