Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s. – Dana Hakavcová
Dana Hakavcová
Diplomová práce
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Management of marketing campaigns and enhancing their efficiency by using CRM in UniCredit Bank Czech Republic, a. s.
Anotace:
Problematika řízení vztahů se zákazníky je velice komplexní a dotýká se všech procesů v organizacích. Tato diplomová práce se zaměřuje na přínos CRM systémů pro zvyšování efektivity marketingových kampaní v retailovém segmentu UniCredit Bank Czech Republic,a. s., která je vlastněna přední evropskou finanční skupinou UniCredit Group. V práci je zmapován přístup k řízení vztahů se zákazníky a na příkladu …víceAbstract:
The issue of managing customer relationship is very comprehensive and touches all processes in organizations. My diploma thesis focuses on benefits of CRM systems for improving effectiveness of marketing campaigns in retail segment of UniCredit Bank Czech Republic, a. s., a member of leading European financial institution UniCredit Group. Customer relationship management approach is analyzed on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: Miroslav Žebrák
- Oponent: Tomáš Drábek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAKAVCOVÁ, Dana. \textit{Řízení marketingových kampaní a~zvyšování jejich efektivity s~využitím CRM v~UniCredit Bank Czech Republic, a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/tjix1d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Project management of marketing communications events with the use of econometric and decision-making techniques
Kristýna Kučírková -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard
Miroslav Pešek -
Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem
Alena Sedlačíková