Dana Hakavcová

Master's thesis

Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

Management of marketing campaigns and enhancing their efficiency by using CRM in UniCredit Bank Czech Republic, a. s.
Abstract:
Problematika řízení vztahů se zákazníky je velice komplexní a dotýká se všech procesů v organizacích. Tato diplomová práce se zaměřuje na přínos CRM systémů pro zvyšování efektivity marketingových kampaní v retailovém segmentu UniCredit Bank Czech Republic,a. s., která je vlastněna přední evropskou finanční skupinou UniCredit Group. V práci je zmapován přístup k řízení vztahů se zákazníky a na příkladu …more
Abstract:
The issue of managing customer relationship is very comprehensive and touches all processes in organizations. My diploma thesis focuses on benefits of CRM systems for improving effectiveness of marketing campaigns in retail segment of UniCredit Bank Czech Republic, a. s., a member of leading European financial institution UniCredit Group. Customer relationship management approach is analyzed on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2011
  • Supervisor: Miroslav Žebrák
  • Reader: Tomáš Drábek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23425