Bc. Hana ŠKORÍKOVÁ

Diplomová práce

Marketingové aktivity vybrané kulturní instituce

Marketing activities of a selected cultural institution
Anotace:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit vybrané kulturní instituce knihovny a její komparaci s dalšími subjekty působícími v tomtéž odvětví. Práce je složena z teoretické a praktické části, teoretická část vymezuje základní pojmy, představuje vývoj a současný stav knihoven v České republice a zevrubně popisuje jejich marketingové aktivity. Praktická část obsahuje analýzu …více
Abstract:
The submitted master thesis is focused on the analysis of marketing activities of a certain culture institution a library and on its comparison with other subjects working in the same field. The thesis comprises of a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the basic terms, introduces the development and a current state of the libraries in the Czech Republic. It describes their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKORÍKOVÁ, Hana. Marketingové aktivity vybrané kulturní instituce . Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/