Estetické, kulturní a technologické aspekty vývoje rozhraní interaktivních technologií – Bc. Robin Roček
Bc. Robin Roček
Diplomová práce
Estetické, kulturní a technologické aspekty vývoje rozhraní interaktivních technologií
Aesthetic, Cultural and Technological Aspects of the Interactive Technologies Interface Development
Anotace:
Vývoj rozhraní interaktivních technologií je ovlivňován mnoha aspekty, kulturními zvyky, lidským vnímáním, módními trendy, estetickými preferencemi a v neposlední řadě i technologickým vývojem. Je tedy třeba věnovat zvýšenou pozornost těmto jednotlivým aspektům při tvorbě interaktivních prvků a rozhraní digitálních zařízení ovládaných skrze periferie nebo nově haptická prostředí použitá v technologických …víceAbstract:
The development of interactive interface technology is influenced by many aspects, cultural habits, human perception, fashion trends, aesthetic preferences and last but not least, new technological developments. It is therefore necessary to pay attention to these individual aspects in the creation of interactive features and interface of devices controlled through digital peripherals or new haptic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qarrl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana proti reverznímu inženýrství zaměřeného na software běžící pod operačním systémem Android
Petr Musil -
A Nondeterministic File System Model for DiOS
Robert Konicar -
Komplexní analýza dostupného software a hardware pro školství
Samuel Fuksa -
Faktory rozvoje českého trhu s wearables
Anna Zbirovská -
Elektrony iniciovaná chemie v mikroplazmatu na trojném rozhrani
Ivan Fiebig -
Uživatelská specifikace desktopového rozhraní pro hru FactOrEasy
Vojtěch Jindáček -
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Aplikační rozhraní a zjednodušené uživatelské rozhraní pro práci s virtuálními místnostmi aplikace Adobe Connect
Ondřej Pavelka