Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners) – Matěj RUBEŠ
Matěj RUBEŠ
Bachelor's thesis
Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners)
Marketing of independent financial consulting companies : Comparison of the Broker Consulting a.s. and Partners
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám dvěma hlavními tématy. První je finanční poradenství, u kterého popisuji jeho historii, dále jeho podobu dnes a vyhlídky do budoucna. Také se zabývám otázkou pro koho je finanční poradenství určeno a popisuji zde průběh poradenského procesu. Druhým hlavním tématem je marketing poradenských a finančně nezávislých společností. K tomuto tématu jsem si na porovnání vybral …moreAbstract:
This bachelor thesis discusses two main topics. Firstly, it focuses on financial counselling in general, its history, its current forms as well as its future outlook. I have also taken into account the issue of who is financial counselling for, further describing the individual steps of counselling process. Secondly, marketing of independent financial counselling companies is analyzed. I have selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2010
- Supervisor: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUBEŠ, Matěj. \textit{Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners)}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/tjt0uo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUBEŠ, Matěj. Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners) . Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 11. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Řízení spolupracovníků v konkrétním týmu multilevel marketingové společnosti
Tereza Bařinová -
Marketing ve finančním poradenství
Marie Ortová -
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Radim Fiala -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Finanční poradenství v ČR a EU
Nikol Svejkovská -
Činnost finančního poradce u makléřské společnosti Quatro
Petr Procházka -
Vliv finančního poradce na finanční zajištění domácností ve městě Ústí nad Labem
Eliška TÜRBOVÁ