Bc. Yvona Kaňovská

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik

Communication campaign creation for the chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik je návrh komunikační kampaně pro společnost sledovanitv.cz s.r.o., poskytující internetovou televizi SledovaniTV.cz. První část je zaměřena na teoretické poznatky popisující význam a funkce marketingové komunikace a strukturu komunikační kampaně, včetně bližšího představení jejích jednotlivých částí. Danou strukturu tvoří situační …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis Communication campaign creation for a chosen company is a proposal for a communication campaign for the company sledovanitv.cz s.r.o. providing the internet television SledovaniTV.cz. The first part focuses on theoretical knowledge describing the importance and functions of marketing communication as well as the structure of the communication campaign, including a more …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management