Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu – Bc. Lucie KOHOUTKOVÁ
Bc. Lucie KOHOUTKOVÁ
Diplomová práce
Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Marketing strategy of a tourist destination
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategií marketingové komunikace cíle cestovního ruchu, kterým je destinace Plzeňsko. Hlavním cílem této diplomové práce je analýza současných aktivit marketingové komunikace destinačního managementu působící v destinaci Plzeňsko a navržení vhodné strategie marketingové komunikace pro tuto destinaci včetně finanční náročnosti. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První …víceAbstract:
The subject of this thesis is marketing communicaton of the Plzeňsko tourist destination. The aim of the thesis is to analyze current marketing communication activities of the destination management in the Plzeňsko destination and propose a marketing communication strategy for this destination including cost estimation. The thesis is divided into six chapters. The first chapter is dedicated to theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOHOUTKOVÁ, Lucie. Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Táňa Vimmerová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Táňa Vimmerová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková