Bc. Lucie KOHOUTKOVÁ

Master's thesis

Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu

Marketing strategy of a tourist destination
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá strategií marketingové komunikace cíle cestovního ruchu, kterým je destinace Plzeňsko. Hlavním cílem této diplomové práce je analýza současných aktivit marketingové komunikace destinačního managementu působící v destinaci Plzeňsko a navržení vhodné strategie marketingové komunikace pro tuto destinaci včetně finanční náročnosti. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První …viac
Abstract:
The subject of this thesis is marketing communicaton of the Plzeňsko tourist destination. The aim of the thesis is to analyze current marketing communication activities of the destination management in the Plzeňsko destination and propose a marketing communication strategy for this destination including cost estimation. The thesis is divided into six chapters. The first chapter is dedicated to theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOHOUTKOVÁ, Lucie. Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management