Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu – Pavlína Ptáčková
Pavlína Ptáčková
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu
Analysis of Factors Influencing Consumer Buying Behavior on the Internet
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele na internetu. Podstatou je zjistit, co nejvíce ovlivní zákazníky k volbě obchodu při nakupování na internetu. V rámci řešení práce byla provedena kritická literární rešerše a v další části bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Výsledkem této práce jsou návrhy internetovým obchodům na základě zjištěných dat …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the factors which affects the customer´s shopping behavior on the Internet. The principle is to find out which factors the most affects customer´s choice to select the store when shopping on the Internet. During the solution of the thesis was done a critical literature review and in the next section was created the survey. The result of this bachelor thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zverejniť od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PTÁČKOVÁ, Pavlína. \textit{Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/tk3mi6/.
Jak správně citovat práci
Ptáčková, Pavlína. Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková