Jan Vimmer

Diplomová práce

Strategický a marketingový plán vybrané společnosti

Strategic and marketing plan for a selected company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavit na základě teoretických poznatků strategický marketingový plán pro existující cestovní kancelář. Dalším cílem této práce je důkladně prozkoumat okolí podniku, zejména pak jeho stávající konkurenci. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické, kde s využitím odborné literatury popisuji samotnou definici procesu strategického plánování a jeho jednotlivých …více
Abstract:
The aim of this Master's Thesis is to create a strategic marketing plan for existing travel agancy on the basis of theoretical knowledge. Another aim of this thesis is to explore the surroundings of the company, especially its existing competitors. The thesis is divided into two parts. Theoretical, where I describe the definition of the strategic planning process and its parts as well as determination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2016
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48478