Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje – Kateřina Pulščaková
Kateřina Pulščaková
Bakalářská práce
Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje
Effectiveness analysis of direct selling product's advertising campaign
Anotace:
Každý podnik i jednotlivý prodejce se musí naučit, jak uspět na trhu -- jak si zavázat zákazníka k opakovanému nákupu. Jedním ze způsobů distribuce zboží od výrobce přímo ke koncovému spotřebiteli je přímý prodej. Pro podporu výrobků přímého prodeje je kromě osobního působení prodejců důležitá i účinná reklamní kampaň. Jejím cílem je zaujmout, oslovit a přimět potencionálního zákazníka ke koupi. Tato …víceAbstract:
Every company and particular seller have to learn how to succeed in the market -- how to bind client of long standing to repeated purchase. One of the product placement techniques, which leads goods from the manufacturer directly to the end consumer is direct sale. For the direct selling product promotion is except seller's personal impingement on customers also important effective advertising campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15523
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Jamil Neymatov -
Volba optimálních mediatypů pro reklamní kampaň
Petra Klosová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
David Kub -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Michaela Pánková -
Organizace reklamní kampaně v konkrétní firmě
Anastasiia Stepanova -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Ondřej Blažek -
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Pavel Hennlich