Bc. Nikola Urešová

Diplomová práce

Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

Rolle marketing communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu a úlohami komunikace v jeho jednotlivých etapách. V teoretické části je popsán životní cyklus produktu s orientací na komunikační nástroje marketingového mixu. V praktické části pak byly využity teoretické poznatky k analýze životního cyklu produktu společnosti Sintex, a. s. Produkt jsem od jeho vzniku rozdělila do jednotlivých etap životního …více
Abstract:
The thesis is focused on analysis of product life cycle and role communication in separate stages of this cycle. In theoretical part describe life cycle and focus on the instruments of marketing mix. In the practical part they were used theoretical knowledge to analyze the life cycle of a product company Sintex. I described this product from its formation and separated up to individual period of life …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní