Bc. Nikola Urešová

Master's thesis

Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

Rolle marketing communications in separate stages of product life cycle
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu a úlohami komunikace v jeho jednotlivých etapách. V teoretické části je popsán životní cyklus produktu s orientací na komunikační nástroje marketingového mixu. V praktické části pak byly využity teoretické poznatky k analýze životního cyklu produktu společnosti Sintex, a. s. Produkt jsem od jeho vzniku rozdělila do jednotlivých etap životního …more
Abstract:
The thesis is focused on analysis of product life cycle and role communication in separate stages of this cycle. In theoretical part describe life cycle and focus on the instruments of marketing mix. In the practical part they were used theoretical knowledge to analyze the life cycle of a product company Sintex. I described this product from its formation and separated up to individual period of life …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní