Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Bc. Nikola Urešová
Bc. Nikola Urešová
Diplomová práce
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Rolle marketing communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu a úlohami komunikace v jeho jednotlivých etapách. V teoretické části je popsán životní cyklus produktu s orientací na komunikační nástroje marketingového mixu. V praktické části pak byly využity teoretické poznatky k analýze životního cyklu produktu společnosti Sintex, a. s. Produkt jsem od jeho vzniku rozdělila do jednotlivých etap životního …víceAbstract:
The thesis is focused on analysis of product life cycle and role communication in separate stages of this cycle. In theoretical part describe life cycle and focus on the instruments of marketing mix. In the practical part they were used theoretical knowledge to analyze the life cycle of a product company Sintex. I described this product from its formation and separated up to individual period of life …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iel2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Use of online marketing to increase product awareness
Lukáš Ondřej -
Proposal of marketing comunication for selected product
Martin Dovičin -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná