Projektivní techniky v marketingovém výzkumu – Bc. Helena Leszczynska
Bc. Helena Leszczynska
Master's thesis
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Projective Techniques in Marketing Research
Anotácia:
Diplomová práce popisuje etapy marketingového výzkumu, jaké jsou jeho náležitosti a kritéria pro správné vyhodnocení a prezentaci výsledků. Dále zobrazuje možné druhy výzkumů a porovnává především kvantitativní a kvalitativní výzkum. Další kapitola se zabývá metodami sběru primárních informací, tedy pozorováním, dotazováním a experimentem. Projektivní techniky, jejich popis a následné uvedení příkladů …viacAbstract:
This thesis describes the stages of marketing research, what are the requirements and criteria for a proper evaluation and result presentation. It also displays possible kinds of survey and mainly compares quantitative and qualitative research. Another chapter handle with the methods of collecting primary data - observation, questioning and experiment. Projective techniques, their description and application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dm0d1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Projektivní metody v praxi poradenského psychoga
Markéta Prokešová -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Eliška Drahovzalová -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Techniky marketingového výzkumu
Hana AUTERSKÁ -
Marketingový výzkum účinnosti systému tepelné techniky využívající biopaliva
Michal Voznica