Projektivní techniky v marketingovém výzkumu – Bc. Helena Leszczynska
Bc. Helena Leszczynska
Master's thesis
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Projective Techniques in Marketing Research
Abstract:
Diplomová práce popisuje etapy marketingového výzkumu, jaké jsou jeho náležitosti a kritéria pro správné vyhodnocení a prezentaci výsledků. Dále zobrazuje možné druhy výzkumů a porovnává především kvantitativní a kvalitativní výzkum. Další kapitola se zabývá metodami sběru primárních informací, tedy pozorováním, dotazováním a experimentem. Projektivní techniky, jejich popis a následné uvedení příkladů …moreAbstract:
This thesis describes the stages of marketing research, what are the requirements and criteria for a proper evaluation and result presentation. It also displays possible kinds of survey and mainly compares quantitative and qualitative research. Another chapter handle with the methods of collecting primary data - observation, questioning and experiment. Projective techniques, their description and application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dm0d1/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2014
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Projektivní metody v praxi poradenského psychoga
Markéta Prokešová -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Eliška Drahovzalová -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Techniky marketingového výzkumu
Hana AUTERSKÁ -
Marketingový výzkum účinnosti systému tepelné techniky využívající biopaliva
Michal Voznica