Bc. Klára FROLÍKOVÁ

Master's thesis

PODPŮRNÉ STRATEGIE VE VÝUCE ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI MLUVENÍ

Scaffolding strategies in teaching speaking skills for English language exams
Abstract:
This graduate thesis deals with scaffolding strategies in teaching speaking. The theoretical part presents readers with essential information on speaking skills and issues in teaching speaking. These are followed by introduction of challenges and scaffolding strategies in teaching speaking. Subsequently, the practical part explores the use of selected scaffolding strategies in teaching speaking and …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá podpůrnými strategiemi ve výuce řečové dovednosti mluvení. Teoretická část předkládá čtenáři základní informace o dovednosti mluvení a výuce mluvení. Navazuje přehled výzev, problémů a podpůrných strategií. Následuje praktická část, která zkoumá užití vybraných podpůrných strategií při výuce mluvení a shromažďuje prostřednictvím dotazníků zkušenosti studentů z mluvní …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FROLÍKOVÁ, Klára. PODPŮRNÉ STRATEGIE VE VÝUCE ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI MLUVENÍ. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-Ps