Analýza vnímání značky na trhu psacích potřeb – Barbora Lhotková
Barbora Lhotková
Bakalářská práce
Analýza vnímání značky na trhu psacích potřeb
Analysis of Brand Perception in the Writing Instruments Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání značky Centropen na trhu psacích potřeb. Byl k tomu použit marketingový výzkum formou dotazníků. Cílová skupina byli studenti vysoké školy. Výsledky vedly k zjištění povědomí o značkách a nákupním chováním respondentů. Na základě výsledků analýzy byla navržena doporučení, která by vedla ke zlepšení vnímání značky a zvýšení prodeje pomocí marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the perception of the brand Centropen in the writing instruments market. Was applied marketing research using questionnaires. The target group was students of university. The results led to the detection of brand awareness and purchasing behavior of respondents. Based on the results of the analysis were proposed recommendations that would lead to improved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
Imitation in the toy industry: perception and purchase intention of LEGO copycats by Ukrainian shoppers
Elena Lifanteva -
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
Kateřina Martínková -
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Alina Valetova