Vnímání role školního psychologa pedagogickými pracovníky – Martina Kultová
Martina Kultová
Diplomová práce
Vnímání role školního psychologa pedagogickými pracovníky
Perception of school psychologist of teaching staff
Anotace:
Práce se zabývá profesí školního psychologa, která v dnešní době nabývá na významu. Zastoupení této pozice na základních školách může být v okamžitém řešení výchovných, vzdělávacích či vztahových problémů dětí a tak lze u nich předcházet následnému rozvoji sociálně patologických projevů. Cílovou skupinou působení školního psychologa jsou žáci, rodiče a učitelé. Úkolem teoretické části je zprostředkovat …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 4. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jan Hubert
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie zdraví a duševní hygiena v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Vlasta Soukupová -
Psychologie v organizaci
Markéta Hamáčková -
INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE
Petra HOŘEJŠOVÁ -
Uplatnění poznatků psychologie při sebezdokonalování v komunikaci
Veronika KUKLOVÁ -
Školní poradenské služby - případová studie
Hana Zlámalová -
Školní poradenské pracoviště v inkluzivním vzdělávání
Šárka GRUNOVÁ -
Školní poradenské služby pro žáky s mentálním postižením
Lucie Housarová -
Hybridní školní poradenské pracoviště na Moravské střední škole v Olomouci
Blanka BERANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva