Strategie společnosti Dermacol a.s. na českém trhu – Simona Hrušková
Simona Hrušková
Bakalářská práce
Strategie společnosti Dermacol a.s. na českém trhu
Strategy of Dermacol, a.s. on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá strategií společnosti Dermacol na českém trhu. Cílem je vyhodnotit její současnou strategii a poskytnout strategická doporučení s ohledem na vnější a vnitřní prostředí společnosti.Jádrem této práce je strategická analýza, která pomocí PEST analýzy zkoumá obecné prostředí firmy, za použití Porterova modelu vyhodnocuje oborové prostředí a analýza interních podnikových …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with strategy of the company Dermacol a.s. on the Czech market. The aim of this thesis is to assess the company’s current strategy and give strategic recommendations regarding the external and internal environment of the company.The core of this work is strategic analysis, which examines the general environment using PEST analysis, the industry environment using Porter’s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79300
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79300
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analýza vybraných podnikových faktorů
Michaela Králíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku z hlediska interních podnikových faktorů
Dita Bechová -
Faktory ovlivňující prosperitu podniku
Eva Danová