Strategie společnosti Dermacol a.s. na českém trhu – Simona Hrušková
Simona Hrušková
Bachelor's thesis
Strategie společnosti Dermacol a.s. na českém trhu
Strategy of Dermacol, a.s. on the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá strategií společnosti Dermacol na českém trhu. Cílem je vyhodnotit její současnou strategii a poskytnout strategická doporučení s ohledem na vnější a vnitřní prostředí společnosti.Jádrem této práce je strategická analýza, která pomocí PEST analýzy zkoumá obecné prostředí firmy, za použití Porterova modelu vyhodnocuje oborové prostředí a analýza interních podnikových …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with strategy of the company Dermacol a.s. on the Czech market. The aim of this thesis is to assess the company’s current strategy and give strategic recommendations regarding the external and internal environment of the company.The core of this work is strategic analysis, which examines the general environment using PEST analysis, the industry environment using Porter’s …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79300
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2020
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79300
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analýza vybraných podnikových faktorů
Michaela Králíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku z hlediska interních podnikových faktorů
Dita Bechová -
Faktory ovlivňující prosperitu podniku
Eva Danová