Simona Hrušková

Bachelor's thesis

Strategie společnosti Dermacol a.s. na českém trhu

Strategy of Dermacol, a.s. on the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá strategií společnosti Dermacol na českém trhu. Cílem je vyhodnotit její současnou strategii a poskytnout strategická doporučení s ohledem na vnější a vnitřní prostředí společnosti.Jádrem této práce je strategická analýza, která pomocí PEST analýzy zkoumá obecné prostředí firmy, za použití Porterova modelu vyhodnocuje oborové prostředí a analýza interních podnikových …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with strategy of the company Dermacol a.s. on the Czech market. The aim of this thesis is to assess the company’s current strategy and give strategic recommendations regarding the external and internal environment of the company.The core of this work is strategic analysis, which examines the general environment using PEST analysis, the industry environment using Porter’s …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2020
  • Supervisor: Petr Cimler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79300