Kateřina Štěrbová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu

Marketing strategy for textile second hand store on Czech market
Abstract:
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie pro obchod s použitým textilním zbožím „Fripshop“ s přihlédnutím na aktuální trend sustainable fashion a růstu secondhandového trhu. V teoretické část jsou popsána východiska, ze kterých vychází část analytická. V této analytické části je zmapován seconhandový trh a jeho vývoj během několika posledních let. Dotazníková forma šetření zjišťuje …more
Abstract:
The bachelor's thesis presents a proposal of a marketing strategy for a textile secondhand store "Fripshop", taking into account the current trend of sustainable fashion and secondhand market growth. The theoretical part describes the starting points on which the analytical part is based. This analytical part maps the secondhand market and its development over last few years. The questionnaire form …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Lucie Mašterová, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management

Theses on a related topic