Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu – Kateřina Štěrbová
Kateřina Štěrbová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu
Marketing strategy for textile second hand store on Czech market
Abstract:
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie pro obchod s použitým textilním zbožím „Fripshop“ s přihlédnutím na aktuální trend sustainable fashion a růstu secondhandového trhu. V teoretické část jsou popsána východiska, ze kterých vychází část analytická. V této analytické části je zmapován seconhandový trh a jeho vývoj během několika posledních let. Dotazníková forma šetření zjišťuje …moreAbstract:
The bachelor's thesis presents a proposal of a marketing strategy for a textile secondhand store "Fripshop", taking into account the current trend of sustainable fashion and secondhand market growth. The theoretical part describes the starting points on which the analytical part is based. This analytical part maps the secondhand market and its development over last few years. The questionnaire form …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Lucie Mašterová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚRBOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová strategie pro obchod s~použitým textilním zbožím na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2022. Available from: https://theses.cz/id/tkndh7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing
Kateřina Menšíková