Bc. Alexandra Stušová

Master's thesis

Fygitální marketing

Phygital marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové komunikace v oblasti fygitálního marketingu na území České republiky a navržení případných zlepšení v této oblasti. Teoretická část diplomové práce bude zaměřena na shrnutí podstatných teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace, jejich vývoj až po současnost. Dále budou představeny aktuální trendy v marketingové oblasti a definován …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication in the field of phygital marketing in the Czech Republic and propose potential improvements in this area. The theoretical part of the thesis will focus on summarizing the essential theoretical foundations of marketing and marketing communication, their development up to the present. Current trends in the marketing field will also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Václav Kufa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing

Theses on a related topic