Bc. Alexandra Stušová
Diplomová práce
Fygitální marketing
Phygital marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové komunikace v oblasti fygitálního marketingu na území České republiky a navržení případných zlepšení v této oblasti. Teoretická část diplomové práce bude zaměřena na shrnutí podstatných teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace, jejich vývoj až po současnost. Dále budou představeny aktuální trendy v marketingové oblasti a definován …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication in the field of phygital marketing in the Czech Republic and propose potential improvements in this area. The theoretical part of the thesis will focus on summarizing the essential theoretical foundations of marketing and marketing communication, their development up to the present. Current trends in the marketing field will also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bhu8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Kufa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing