Bc. Alexandra Stušová
Master's thesis
Fygitální marketing
Phygital marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové komunikace v oblasti fygitálního marketingu na území České republiky a navržení případných zlepšení v této oblasti. Teoretická část diplomové práce bude zaměřena na shrnutí podstatných teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace, jejich vývoj až po současnost. Dále budou představeny aktuální trendy v marketingové oblasti a definován …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication in the field of phygital marketing in the Czech Republic and propose potential improvements in this area. The theoretical part of the thesis will focus on summarizing the essential theoretical foundations of marketing and marketing communication, their development up to the present. Current trends in the marketing field will also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bhu8k/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Kufa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing