Eva Rojíková

Bakalářská práce

Greenwashing v oděvním průmyslu

Greenwashing in the clothing industry
Anotace:
Tato práce se věnuje globálním hodnotovým řetězcům v oděvním průmyslu a ve spojitosti s tím také otázce udržitelnosti. Cílem práce je analyzovat hodnotový řetězec společnosti H&M z pohledu udržitelného a enviromentálního přístupu, primárně se zaměřením na sociální oblast ve fázi výroby. Závěrem analýzy je určeno, zdali kampaň H&M je greenwashing, či nikoliv.
Abstract:
This work deals with global value chains in the clothing industry and their connection with sustainable development. The main goal is to analyze the value chain of H&M from the perspective of a sustainable and environmental approach, primarily focusing on the social area of production. The conclusion of the analysis is to determine whether the H&M campaign is greenwashing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
  • Vedoucí: Jana Vlčková
  • Oponent: Monika Smělá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79236