Přístup prvostupňového učitele k dítěti s narušeným vývojem řeči – Eliška TRUHLÁŘOVÁ
Eliška TRUHLÁŘOVÁ
Diplomová práce
Přístup prvostupňového učitele k dítěti s narušeným vývojem řeči
Developmental language disorder from an elementary school teacher's perspective
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou narušeného vývoje řeči (dále NVŘ) u žáků na prvním stupni ZŠ z pohledu učitele. Je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část nahlíží do problematiky NVŘ na základních školách. Zabývá se terminologií a NVŘ v širším slova smyslu. Soustředí se na vývojovou dysfázii u žáků, s nimiž se prvostupňový učitel při výuce dostává do styku. Praktická část …víceAbstract:
The diploma thesis deals with topic of developmental language disorder (DLD) in pupils at primary school from the teacher's point of view. The diploma thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part looks at the issue of DLD in primary schools. The theoretical part deals with terminology and DLD in the broader meaning of the word. It focuses on DLD in pupils with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Habrdová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRUHLÁŘOVÁ, Eliška. \textit{Přístup prvostupňového učitele k dítěti s narušeným vývojem řeči}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/tl3tkh/.
Jak správně citovat práci
TRUHLÁŘOVÁ, Eliška. Přístup prvostupňového učitele k dítěti s narušeným vývojem řeči. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Spolupráce rodičů předškolních dětí s vývojovou dysfázií s logopedem
Lucie Škárková -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Martina KRTILOVÁ -
Analýza jemné motoriky rukou pomocí Purdue Pegboard Testu u předškolních dětí s dyslalií a s vývojovou dysfázií
Jana DOLEŽELOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva