Prostorové aspekty individuálního nákupního chování – Bc. Barbora Maťátková
Bc. Barbora Maťátková
Master's thesis
Prostorové aspekty individuálního nákupního chování
Spatial aspects of individual shopping behaviour
Abstract:
Diplomová práce bude zaměřena na individuální procesy rozhodování v oblasti nákupního chování a pokusí se je blíže specifikovat a popsat. Má za úkol zjistit faktory, které vedou k výběru nákupního místa, zda je člověk ovlivněn při rozhodování demografickými, kulturními či ekonomickými a mobilitními faktory. Dále se pokusí identifikovat ustálené rytmy nákupních aktivit. Informace budou zjišťovány pomocí …moreAbstract:
The research of this thesis is focused on individual processes of the customer´s decision-making in terms of shopping behaviour as well as specification and description of these processes. It aims at identifying the factors leading to the choice of shopping location, and if the customer´s decision-making is influenced by demographic, cultural, economic and mobility factors. It´s goal is also to discover …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bnq5r/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Ondřej Mulíček, Ph.D.
- Reader: RNDr. Robert Osman, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Geography and Cartography / Social Geography and Regional Development
Theses on a related topic
-
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma