Prostorové aspekty individuálního nákupního chování – Bc. Barbora Maťátková
Bc. Barbora Maťátková
Diplomová práce
Prostorové aspekty individuálního nákupního chování
Spatial aspects of individual shopping behaviour
Anotace:
Diplomová práce bude zaměřena na individuální procesy rozhodování v oblasti nákupního chování a pokusí se je blíže specifikovat a popsat. Má za úkol zjistit faktory, které vedou k výběru nákupního místa, zda je člověk ovlivněn při rozhodování demografickými, kulturními či ekonomickými a mobilitními faktory. Dále se pokusí identifikovat ustálené rytmy nákupních aktivit. Informace budou zjišťovány pomocí …víceAbstract:
The research of this thesis is focused on individual processes of the customer´s decision-making in terms of shopping behaviour as well as specification and description of these processes. It aims at identifying the factors leading to the choice of shopping location, and if the customer´s decision-making is influenced by demographic, cultural, economic and mobility factors. It´s goal is also to discover …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bnq5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Mulíček, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Robert Osman, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie a kartografie / Sociální geografie a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma