Martina Vatrtová

Bakalářská práce

Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik

Návrh marketingové komunikace pro nově vznikající podnik
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji možnostem marketingové propagace podniku prostřednictvím vybraných internetových nástrojů. Propagace je aplikována na konkrétní podnik působící v oblasti oděvního odvětví. Literární rešerše vymezuje základní pojmy z oblasti digitálního marketingu, marketingové komunikace, firemního stylu a psychologie. V analytické části je realizován kvalitativní výzkum, analýza prostředí …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the possibilities of marketing promotion of the company through selected internet tools. Promotion is applied to a specific clothing company. Literary research defines the basic concepts of digital marketing, marketing communication, corporate identity and psychology. In the analytical part the qualitative research, analysis of business environment, market research and …více
Abstract:
V bakalárskej práci sa venujem možnostiam marketingovej propagácie podniku prostredníctvom vybraných internetových nástrojov. Propagácia je aplikovaná na konkrétny podnik pôsobiaci v oblasti odevného odvetvia. Literárna rešerš vymedzuje základné pojmy z oblasti digitálneho marketingu, marketingovej komunikácie, firemného štýlu a psychológie. V analytickej časti je realizovaný kvalitatívny výskum, analýza …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický