Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik – Martina Vatrtová
Martina Vatrtová
Bakalářská práce
Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik
Návrh marketingové komunikace pro nově vznikající podnik
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji možnostem marketingové propagace podniku prostřednictvím vybraných internetových nástrojů. Propagace je aplikována na konkrétní podnik působící v oblasti oděvního odvětví. Literární rešerše vymezuje základní pojmy z oblasti digitálního marketingu, marketingové komunikace, firemního stylu a psychologie. V analytické části je realizován kvalitativní výzkum, analýza prostředí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the possibilities of marketing promotion of the company through selected internet tools. Promotion is applied to a specific clothing company. Literary research defines the basic concepts of digital marketing, marketing communication, corporate identity and psychology. In the analytical part the qualitative research, analysis of business environment, market research and …víceAbstract:
V bakalárskej práci sa venujem možnostiam marketingovej propagácie podniku prostredníctvom vybraných internetových nástrojov. Propagácia je aplikovaná na konkrétny podnik pôsobiaci v oblasti odevného odvetvia. Literárna rešerš vymedzuje základné pojmy z oblasti digitálneho marketingu, marketingovej komunikácie, firemného štýlu a psychológie. V analytickej časti je realizovaný kvalitatívny výskum, analýza …víceKlíčová slova
internetové nástroje propagace sociální sítě influencer marketing brand marketing firemní styl digitální marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Právne aspekty internetovej propagácie
Jana Hranková -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu
Tadeáš Viktorin -
Návrh marketingové propagace pro Farmu pod kopcem
Hana Talácková -
Propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na vybrané segmenty zákazníků
Veronika Veselá -
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
Ekaterina Sineva -
Způsoby propagace produktů a služeb na internetu
Dennis Michna