Šárka Menšíková

Master's thesis

Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu

Analysis of mass media communication of selected manufacturers of cola-based drinks on Czech TV market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace třech výrobců kolových nápojů, kterými jsou Kofola, Coca-Cola a Pepsi. Jejím cílem je podat ucelený přehled o masmediální komunikaci, zmapovat průběh marketingových kampaní v televizi a porovnat činnost hlavních hráčů v kategorii kolových nápojů na českém televizním trhu v období 2010-2015. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část …viac
Abstract:
This master's thesis is focused on the analysis of mass media communication of three manufacturers of cola-based drinks, which are Kofola, Coca-Cola and Pepsi. Its aim is to provide a comprehensive overview of mass media communication, to map the progress of marketing campaigns on television and to compare activities of key players in the category of cola-based drinks on Czech television market at …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
  • Vedúci: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71238