Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu – Šárka Menšíková
Šárka Menšíková
Diplomová práce
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
Analysis of mass media communication of selected manufacturers of cola-based drinks on Czech TV market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace třech výrobců kolových nápojů, kterými jsou Kofola, Coca-Cola a Pepsi. Jejím cílem je podat ucelený přehled o masmediální komunikaci, zmapovat průběh marketingových kampaní v televizi a porovnat činnost hlavních hráčů v kategorii kolových nápojů na českém televizním trhu v období 2010-2015. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část …víceAbstract:
This master's thesis is focused on the analysis of mass media communication of three manufacturers of cola-based drinks, which are Kofola, Coca-Cola and Pepsi. Its aim is to provide a comprehensive overview of mass media communication, to map the progress of marketing campaigns on television and to compare activities of key players in the category of cola-based drinks on Czech television market at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj masmediální komunikace energetických nápojů v letech 2010 až 2015 se zaměřením na televizní reklamu
Kamila Mošnová -
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
Aidana Kostenko -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
Aleš Tvrdý -
Srovnávací analýza organizační architekrury zahraničních a českých nadnárodních organizací (na příkladu společností Coca Cola, Pepsi Cola a Kofola)
Petr Jurka