Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z – Adéla Pospíšilová
Adéla Pospíšilová
Bachelor's thesis
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Analysis of Generation Z's purchasing decisions in the interior furniture segment and analysis of TON's brand perception
Abstract:
Bakalářská práce definuje pojem generace Z a zabývá se analýzou nákupního rozhodování v segmentu interiérového nábytku této generace a analýzou vnímání značky TON. Pojednává o samostatném nákupním rozhodování a faktorech rozhodování o nákupu nábytku na dnešním trhu. V další části zkoumá kritéria, která rozhodují při výběru nábytku, a znalost značky. V rámci praktické části této bakalářské práce je …moreAbstract:
The bachelor thesis defines the concept of Generation Z and deals with the analysis of purchasing decisions in the segment of interior furniture of this generation and the analysis of the perception of the TON brand. It discusses the independent buying decision and the factors of furniture buying decisions in today's market. The next part examines the criteria that determine furniture selection and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILOVÁ, Adéla. \textit{Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tlthym/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pospíšilová, Adéla. Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z . Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová -
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
Kristýna Kupczaková -
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
Nikol Brotánková -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu
Nikola Farkačová