Adéla Pospíšilová

Bachelor's thesis

Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z

Analysis of Generation Z's purchasing decisions in the interior furniture segment and analysis of TON's brand perception
Abstract:
Bakalářská práce definuje pojem generace Z a zabývá se analýzou nákupního rozhodování v segmentu interiérového nábytku této generace a analýzou vnímání značky TON. Pojednává o samostatném nákupním rozhodování a faktorech rozhodování o nákupu nábytku na dnešním trhu. V další části zkoumá kritéria, která rozhodují při výběru nábytku, a znalost značky. V rámci praktické části této bakalářské práce je …more
Abstract:
The bachelor thesis defines the concept of Generation Z and deals with the analysis of purchasing decisions in the segment of interior furniture of this generation and the analysis of the perception of the TON brand. It discusses the independent buying decision and the factors of furniture buying decisions in today's market. The next part examines the criteria that determine furniture selection and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pospíšilová, Adéla. Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z . Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe