Son-Rise Program v životě dítěte předškolního věku s PAS – Michaela SVOBODOVÁ
Michaela SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Son-Rise Program v životě dítěte předškolního věku s PAS
The Son-Rise Program in the life preschool child with ASD
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá Son-Rise Programem, metodou domácího vzdělávání určenou pro děti s PAS. Práce se sestává ze tří kapitol. Dvě kapitoly jsou teoretické a byly vypracované zejména na základě odborné literatury. První kapitola stručně popisuje poruchy autistického spektra - jejich historii, etiologii, klasifikaci, charakteristiku a využívané terapeutické přístupy u osob s PAS. Druhá …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with the Son-Rise Program, intensive home-based intervention for children with autism spectrum disorder. The thesis consists of three chapters. Two chapters are theoretical and have been composed particularly by analyzing scientific literature. The first chapter of the thesis briefly describes autism spectrum disorder - history, etiology, classification, characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Michaela. Son-Rise Program v životě dítěte předškolního věku s PAS. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Principy a pozitivní účinky programu Son-Rise u dítěte s poruchou autistického spektra
Tereza Veselá -
Realizace logopedické intervence v běžné mateřské škole logopedické v Plzni
Lenka Ollariová -
Proměny logopedické intervence v souvislosti s pandemií koronaviru SARS-CoV-2
Monika Ehlová -
Prezentace umění sociální intervence v galerijním prostoru
Hana Kozáková -
Efekt pohybové intervence metodou facial fitness na rozvoj volejbalového výskoku
Renáta Vychodilová -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Logopedická intervence u dítěte s dyslálií předškolního věku realizovaná v dětské skupině
Tereza Beitlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 5. 2020